Pracovníci informační kanceláře v loňské roce také přijali 3 943 požadavků týkajících se sociálního zabezpečení v Evropské unii nebo podle mezinárodních smluv. Dále poskytli kopie evidenčních materiálů 7 850 klientům a pro 22 200 žadatelů zajistili vyhotovení potvrzení o výši důchodu. Klientům v tíživé finanční situaci pak ve 2 224 případech poskytli zálohy nebo doplatky důchodů v hotovosti, celkem se jednalo o 31 807 921 Kč. V rámci doručování písemností veřejnou vyhláškou na úřední desku informační kanceláře vyvěsili 122 nedoručených písemností.
Telefonické dotazy klientů ČSSZ z celé České republiky mají na starosti pracovníci call centra ústředí České správy sociálního zabezpečení. Za loňský rok odpověděli celkem na 149 687 telefonátů, což je o 5 568 dotazů víc než v roce 2004. V praxi to znamená průměrně cca 570 telefonátu každý pracovní den. Celoročně převažovaly telefonické žádosti o informace a konzultace konkrétních důchodových záležitostí jednotlivých pojištěnců či požadavky a dotazy týkající se výplat dávek důchodového pojištění.
V roce 2005 ČSSZ otevřela dvě nová klientská centra, a to v Táboře a v Berouně a také nové územní pracoviště MSSZ Brno. Rychlé a plynulé služby veřejnosti v těchto moderních pracovištích umožňují mimo jiné elektronické vyvolávací systémy. Nedílnou součástí center jsou diskrétní zóny, kde občané mohou sdělovat důležité osobní údaje bez obav, že je uslyší někdo nepovolaný. Samozřejmostí je přitom bezbariérový přístup a výtahy. V roce 2005 tak mohla veřejnost využívat celkem už 49 klientských center. To znamená, že těmito moderními prostorami nabízejícími efektivní a rychlé služby lidem disponovala více než polovina z celkem 91 pracovišť ČSSZ v celé České republice.