Zlínské telefonní centrum je druhým telefonním centrem Komerční banky. První telefonní centrum v Liberci bylo založeno již v roce 1998 a aktuálně zaměstnává více než 350 zaměstnanců.
„Naši noví kolegové jsou zodpovědní především za řešení požadavků klientů Komerční banky v oblasti platebního styku a za zodpovídání dotazů na Infolince KB. Významná úloha telefonního centra spočívá také v podpoře prodeje produktů prostřednictvím telefonu,“ uvedl Mojmír Prokop, vedoucí pro přímé bankovnictví Komerční banky.
Obě telefonní centra poskytují klientům KB a vybraných dceřiných společností 24 hodin denně 7 dní v týdnu služby telefonního bankovnictví (Expresní linka KB), služby informačních linek, poskytují podporu zákazníkům využívajícím některý z produktů přímého bankovnictví (Mojebanka, Profibanka, Mobilní banka) a sama prodávají vybrané produkty (například kreditní karty Komerční banky). S klienty komunikují telefonní centra nejen hlasem, ale také e-mailem.