ČSOB přistupuje k těmto změnám poté, co její nová bezplatná služba SMS klíč umožňuje všem zájemcům jednoduchý přístup k internetovému bankovnictví.
Přesunem aktivních operací po telefonu z tzv. „Zelené linky (800)“ na „Modrou linku (844)“ pokračuje ČSOB ve vylaďování poplatkové politiky za své přímé bankovnictví. Zatímco operace, při nichž klient tipuje své platební příkazy sám, zůstávají cenově zvýhodněny, poplatky za úkony s asistencí operátora v call centru se mají přibližovat skutečným nákladům banky. I přesto však přímé bankovnictví, bez ohledu na to, zda zákazník využívá telefon, mobil nebo internet, bude nadále levnější než transakce na pobočce. Rozdělením účelu Zelené a Modré linky chceme optimalizovat poplatky za různé typy úkonů v přímém bankovnictví a také ukázat na potenciál internetového a GSM bankovnictví, kde je nákladovost a tedy i poplatky nejnižší,
zdůvodňuje zavedení modré linky mluvčí ČSOB Milan Tománek.
Běžné informace o provozu ČSOB nebo jejích produktech budou operátoři call centra poskytovat i nadále na „Zelené lince (800)“, kde je hovorné v plné výši hrazeno bankou.
Nová čísla call centra pro aktivní operace: 844 113 114 T-Mobile (platí i pro Twist) +420 603 676 676 Eurotel (platí i pro Go) +420 729 933 933 Oskar (platí i pro Oskartu) +420 776 992 992
Milan Tománek, Komunikace a vztahy k investorům