T-Mobile: 4, 63 milionu zákazníků

Praha 26. leden 2006 – V uplynulém roce společnost T-Mobile Czech Republic nadále posilovala svou pozici na českém mobilním trhu. Na konci roku 2005 T-Mobile obsluhoval celkem 4,63 miliónu zákazníků, což znamená meziroční přírůstek více než 274 tisíc zákazníků. Operátor dále posílil svou pozici jedničky v oblasti tarifních (post-paid) zákazníků o 16,6 procenta na nynějších téměř 1,3 miliónu. Výrazně se projevil nárůst prodeje mobilních přístrojů v roce 2005 jich bylo prodáno více než 873 tisíc, což představuje meziroční nárůst o 29 procent.

Sdílet

Rok 2005 byl pro nás přelomovým – dosáhli jsme pozice jedničky v počtu SIM karet a splnili tak svůj slib daný na podzim roku 2003, bilancuje Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile, a dodává: Je pochopitelné, že růst na saturovaném trhu se zpomaluje, nicméně jsme přesvědčeni, že i v tomto roce budeme schopni nabízet zákazníkům to, co opravdu chtějí a posílíme svou pozici.

Meziročně vzrostl počet zákazníků o 6,3 procent na stávajících 4,63 milionu. Výrazný nárůst T-Mobile zaznamenal v segmentu tarifních zákazníků – k 31.12.2005 jich měl cca 1,3 milionu, což je o 16,6 procenta více než na konci roku 2004. Počet zákazníků využívajících předplacenou kartu se mírně zvýšil o 2,8 procenta na 3,3 milionu.

Nejvyšší přírůstky zákaznické báze v roce 2005 byly zaznamenány ve třetím a čtvrtém čtvrtletí. V nárůstu zákaznické báze se pozitivně promítly četné atraktivní novinky, které T-Mobile představil v průběhu roku – letní „dvojnásobky“, zajímavé incentivy programu Twist Bonus, podzimní akce desetinásobků volných minut či tradičně zajímavá vánoční nabídka. Zájemce o mobilní data jistě uspokojilo výrazné rozšíření pokrytí EDGE technologií či spuštění prvního UMTS v České republice.

Zákazníci T-Mobile měli výrazně vyšší zájem o koupi mobilního přístroje – v roce 2005 jich bylo prodáno více než 873 tisíc, tedy o 29 procent více než v roce 2004.

T-Mobile Czech Republic a.s. je od roku 2002 součástí globální skupiny T-Mobile International. Počet zákazníků společností, v nichž má T-Mobile International majoritní podíl, vzrostl v roce z původních 69,2 na 77,4 miliónů. Čistý přírůstek zákazníků skupiny T-Mobile International oproti předchozímu roku vzrostl přibližně o 12 %, tedy zhruba stejně jako v roce 2004. (Kompletní zprávu T-Mobile International najdete na www.t-press.cz.)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).