„Vítězství v anketě ukázalo, že změna designu našich internetových stránek, k níž jsme přistoupili v červenci letošního roku, byl krok správným směrem,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, marketingový ředitel Poštovní spořitelny. „Dalším důkazem bylo zvýšení návštěvnosti našeho webu. Mezi měsíci červencem a zářím jsme zaregistrovali o 85 % více návštěvníků,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.
Poštovní spořitelna nicméně považuje i stávající úspěšnou podobu webu za přechodnou. „Příští rok bychom rádi spustili zbrusu nový web, který bude pro všechny návštěvníky ještě přívětivější,“ upřesnil Tomáš Zrzavecký. Internetové stránky Poštovní spořitelny hodnotili hlasující lépe, než stránky drtivé většiny konkurenčních bank – například GE Money Bank, Komerční banky, Raiffeisenbank nebo HVB Bank.
Anketu uspořádaly servery www.mesec.cz a www.bankovnipoplatky.com. Hlasovat mohli návštěvníci těchto serverů od 20. září do 20. října. Nejlepší web volili ze všech bank pro drobnou klientelu a stavebních spořitelen.