„Sociální sítě pravidelně monitorujeme. Do budoucna mohou být zajímavým prodejním
kanálem. Díky množství informací, které o sobě členové sociálních sítí, příp. i jejich
speciálních skupin prezentují, pro ně můžeme připravit zajímavější nabídku produktů“, říká
Marek Vích, zodpovědný za rozvoj internetových aplikací v pojišťovně Kooperativa.
Jako novinku pro zájemce o pojištění připravila Kooperativa speciální aplikaci, která je
k dispozici na oficiální Facebook stránce pojišťovny. Tato aplikace je určena pro všechny
milovníky cestování. Navíc zde cestovatelé mohou získat slevu na cestovní pojištění ve
výši 20 %.
„Nenabízíme slevu každému, zájemce se musí s ostatními členy našeho profilu podělit o své
cestovatelské zážitky. A doporučit například i zajímavé lokality nebo památky. Poté získá
levnější cestovní pojištění“, vysvětluje Marek Vích.
Kooperativa předpokládá, že návštěvnost jejího profilu zvýší právě zajímavosti z cestování
a každý návštěvník získá i důležité informace pro své cesty. „Rádi bychom tímto způsobem
na Facebooku založili zajímavou cestovatelskou sekci“, doplňuje Patrik Hrubeš ze
společnosti Actum/G2, která pro Kooperativu aplikaci připravila.
Přihlaste se, a podělte se s přáteli o své zážitky z cest. Novou aplikaci Kooperativy najdete
zde: http://apps.facebook.com/cestovnipojisteni/