„Hlavním cílem nové komunikační strategie je ukázat veřejnosti, jaký životní styl si v důchodu budou moci dovolit ti, kteří se rozhodnou pro penzijní připojištění u našeho penzijního fondu, a zatraktivnit produkt penzijního připojištění u mladších lidí,“ vysvětluje k novému televiznímu spotu výkonný ředitel pro obchod a marketing PFČP, Libor Pergl. „Díky sportovnímu potápění ukážeme potenciálním klientům, že v důchodovém věku můžou díky finančnímu zajištění z PFČP trávit čas skutečně tak, jak si budou přát,“ dodává Libor Pergl.
Větší část 30vteřinového spotu se odehrává na netradičním místě, pod mořskou hladinou, kde si protagonisté vychutnávají krásu světa pod vodou. Na rozdíl od většiny spotů není pozornost diváka rušena mluvením. Důraz je kladen především na atraktivitu prostředí samotného dokreslenou zvuky jednotlivých potápěčských úkonů. Spot je charakteristický dělenými obrazy, díky kterým může divák sledovat vše, co se v danou chvíli děje.
Nová kampaň PFČP souvisí s kompletní změnou strategie komunikace celé skupiny České pojišťovny. Způsob zpracování spotu je jedním z atributů, který vizuálně sjednocuje nové pojetí komunikace PFČP a ČP a přináší jim tak obchodní synergii.
Natáčení probíhalo ve druhé polovině září na Chorvatském pobřeží. Do hereckých rolí byly obsazeny osoby věnující se sportovnímu potápění i ve skutečnosti. Kreativní zpracování spotu zajistila agentura Mather Communications, o režii se postaral Viktor Tauš a za kamerou stál Milan Chadima. Produkci zajistil Emifilm a Filmservice, postprodukci pak UPP a Avion.
Nová reklamní kampaň poběží v televizi na všech hlavních vysílacích programech v průběhu podzimu, objeví se také variace v printových médiích a na billboardech.