“Toto číslo pro nás znamená mnohé,” doplnil Dušan Fornůsek, manažer strategického marketingu a PR. “Stejně jako v předchozích letech se ukázalo, že stavět na serióznosti a vysokém standardu poskytovaných služeb se vyplácí. Vytvořit dobré jméno firmy s obecným povědomím stability je otázkou několika let systematické práce. Vsadili jsme na bezkonkurenční produkty a na maximální vstřícnost vůči zákazníkům, kteří to oceňují a oplácí nám to svojí důvěrou.“
ŠkoFIN tak úspěšně završil čtrnáctileté působení na českém trhu. Slaví, ale neusíná na vavřínech. Čerpá nejen ze znalostí českého automobilového trhu, ale především ze znalosti potřeb zákazníků v oblasti financování jejich mobility, umocněnou zahraničními zkušenostmi a moderním stylem řízení. ŠkoFIN také neustále rozšiřuje svou nabídku akčních nabídek tvořených ve spolupráci s partnery. Jedním z příkladů je právě akce „Auto za korunu“, kterou využil jubilejní zákazník pan Pavel Vlk: „Nabídka mě oslovila už samotným názvem. Kdo by takovou šanci nevyužil. Každý prostě nemá desetitisícovou hotovost po ruce, aby si mohl dovolit nové auto. Takže to bylo jasné, zvítězil ŠkoFIN. Navíc celá procedura koupení auta proběhla docela rychle, žádost byla bezproblémově a rychle schválena a já jsem odjel domů již novou Fabií.“
Podzimní nabídka „Auto za korunu“ byla uvedena na trh již 5. září 2006 a jejími parametry byly: záloha od 1 Kč, zůstatková hodnota do výše až 35 % a splátka 3 500 korun měsíčně.
Společnost ŠkoFIN patří do koncernu Volkswagen a jeho posláním je především podpora prodeje koncernových vozů – Škoda, Volkswagen, Seat a Audi.