Hlavní navigace

Společnost Accenture vstupuje do projektu Zlatá koruna

Soutěž Zlatá koruna, která oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu, vstupuje do svého jubilejního 5. ročníku se silným partnerem. Právě v těchto dnech byla podepsána smlouva mezi organizátory soutěže a společností Accenture, která se stává generálním partnerem soutěže. Součástí dohody je také nový oficiální název soutěže „Accenture Zlatá koruna 2007“ a nové logo.

„Accenture je přední světovou společností v oblasti poradenství, systémové integrace a outsourcingu se silnou pozicí ve finančním segmentu v globálním měřítku i v České republice, kde působí od roku 1991. V průběhu těchto 16 let jsme měli příležitost poznat velmi důkladně český trh a být prospěšní českým klientům vyvíjet a uskutečňovat řadu inovativních projektů. Věříme, že inovace je zdrojem konkurenční výhody a jsme velmi rádi, že můžeme sponzorovat projekt, který oceňuje inovatiovnost prostřednictvím udílení prestižních cen Zlatá koruna,“ říká Maurizio Barini, generální ředitel Accenture Česká republika.

“Vstup Accenture považuji za přínosný nejen z finančního, ale především z odborného hlediska. Jsem přesvědčený, že odborné zázemí a bohaté zkušenosti společnosti Accenture z fungování finančních trhů po celém světě povedou k dalšímu zkvalitnění soutěže,“ říká ředitel soutěže Pavel Doležal. „Uzavření partnerství je pro nás také potvrzením toho, že se nám v minulých čtyřech ročnících Zlaté koruny podařilo vybudovat atraktivní a smysluplnou soutěž, která se těší pozornosti finančních společností i veřejnosti,“ dodává Doležal.

O soutěži Accenture Zlatá koruna

Soutěž Accenture Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od jejího začátku v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Stovka finančních odborníků ve Finanční akademii vybírá z jejich nabídek v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty. Výsledky hodnocení v Accenture Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v záplavě nabídek finančních produktů. Atraktivní je i doprovodné hlasování o Cenu veřejnosti, kde nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. Zlatá koruna tak přispívá ke zdravé konkurenci, motivuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k vyšší finanční gramotnosti. Letos se uskuteční již 5. ročník soutěže. Další informace o soutěži Accenture Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.

O Accenture

Accenture je vedoucí světovou společností poskytující odborné služby v oblasti manažerského poradenství, informačních technologií a outsourcingu. V rámci svého poslání dodávat inovace a inovativní řešení, spolupracuje společnost Accenture se svými klienty, aby jim pomohla stát se vysoce výkonnostními podniky a vládami. Prostřednictvím využívání rozsáhlých znalostí průmyslových odvětví a podnikových procesů, globálních zdrojů a osvědčených zkušeností dokáže Accenture zmobilizovat vhodné lidi, schopnosti a technologie, aby pomohla svým klientům zlepšit jejich výkonnost. S více než 146 000 pracovníky ve 49 zemích dosáhly příjmy společnosti 16,65 mld. USD za fiskální rok končící 31. srpnem 2006. Více informací na http://www.accenture.cz.