Na webových stránkách www.spotrebitele.info, v SOS Magazínu i v dalších mediích budeme komunikovat takové problémy, jako například kvalita a bezpečnost sjezdovek a vleků, škody a úrazy při rekreačním lyžování a jak jim předcházet, bezpečnost a testování lyží, helem, snowboardů, kvalita občerstvení ve stáncích u sjezdovek, nákup sportovního vybavení ve slevách a v bazarech a další.
Kampaň bude provázet soutěž o ceny
na webových stránkách www.spotrebitele.info. Spotřebitelé si v ní mohou prověřit znalost svých práv. Soutěž podpoří cenami společnosti oceněné v minulých letech prestižní cenou SOAP – Spotřebitelský audit obchodních podmínek.
Součástí kampaně je i velká anketa „Nejlepší česká sjezdovka sezóny 2009/2010“
Milovníci lyžování v ní mohou zvolit sjezdovku, která byla v letošní sezóně bezpečná, udržovaná a poskytla jim nejlepší sportovní zážitek. Výsledky ankety budou zveřejněny na závěr kampaně.