Sluníčkový den se letos uskuteční ve čtvrtek 26. dubna v 55 městech České republiky, kde bude přes 1 400 dobrovolníků z řad studentů středních škol a gymnázií nabízet keramická sluníčka s logem Nadačního fondu Rozum a Cit. Po skončení sbírky pracovníci poboček ČSOB získané prostředky zdarma přepočítají a zajistí jejich vložení na účet Nadačního fondu. V loňském roce činil výtěžek z akce téměř 1,5 milionu Kč.
ČSOB ve svém vedoucím postavení na českém bankovním trhu si je dobře vědoma své odpovědnosti vůči společnosti a již řadu let aktivně rozvíjí své spektrum činností sociální odpovědnosti v rámci Corporate Social Responsibility (CSR). Mezi hlavní oblasti sponzorských činností vedených pod záštitou CSR, patří podpora finančního vzdělání, překonávání společenského vyloučení, podpora neziskového sektoru, podpora kultury – zvláště pak českého filmu a celkové zvýšení znalosti finančních služeb.