Dle dostupných informací byla právě Slavia pojišťovna na místě, kde povodně udeřily nejsilněji, první pojišťovnou, která do obce přijela likvidovat škody. Z celkového počtu domů pojištěných u Slavia pojišťovny je v obci Troubky poškozeno 75 % domácností. V současnosti pojišťovna shromažďuje podklady a vyčísluje škody. Jejím cílem tedy je, aby klienti dostali co nejdříve peníze na potřebné opravy.
„Chceme našim klientům, kteří se dostanou do svízelné situace, pomoci co možná nejrychleji. Naše pracovníky jsme proto ihned poslali do nejpostiženějších míst,“ říká Ing. Petr Bečička, ředitel likvidace ze Slavia pojišťovny. „Vyřízení pojistné události však mohou výrazně urychlit svým chováním i sami naši klienti, stačí dodržet některá základní pravidla a postupy při nahlášení škody,“ dodává Bečička.
Jak správně postupovat pro co nejrychlejší vyřízení pojistné události:
• co nejdříve sepsat seznam poškozených věcí a přehled zaslat do pojišťovny, formulář pro nahlášení škody vč. seznamu poškozených, zničených nebo odcizených věcí je k dispozici na www.slavia-pojišťovna.cz v sekci „Chci nahlásit škodu“
• dokumentovat škody před samotným odstraňováním následků
• co nejdříve začít s odstraňováním škod a zabránit tak dalšímu nárůstu škod
• uschovat poškozené věci k prohlídce (elektronika, spotřebiče atd., pokud to nelze, tak pořídit fotodokumentaci)
• evidovat prokazatelně vynaložené náklady na odstraňování škod