Marže EBITDAR stoupla o 22.8 procenta, čímž se výrazně snížila EBITDAR ztráta (H1 2007 17.2 milionů EUR oproti 26.3 milionům EUR za H1 2006), a to i přes zvýšení přepravní kapacity a vstup na nové trhy. EBIT marže se zlepšila o 20.5 procentních bodů.
Růst se projevil zvýšením výnosů o 35.1%, a to při růstu počtu cestujících z 0.87 milionu na 1.2 milionu a zvýšení obsazenosti letadel na 79.7% (z 68.4% v předchozím období).
Zisk z ASK (sedačkokilometru) se zvýšil o 13.8%.
V březnu 2007 byly záhajeny lety z Vídně. SkyEurope využily nízké penetrace nízkonákladových dopravců na vídeňském letišti, vysokého výnosového potenciálu a velikosti spádové oblasti.
Využití letadel se zlepšilo o 15.2% na 9:22 blokových hodin se zaměřením na efektivitu provozu.
Dochvilnost se znovu zlepšila, současné výsledky dělají ze SkyEurope jednu z jedochvilnějších leteckých společností v Evropě.
Pokračují dodávky nových letadel 737–700 NG snižují průměrné stáří flotily na 3.7 roku (easyJet: 2.3 roku), flotila společnosti se tak řadí k nejmladším v Evropě. Plná obnova letky je očekávána ke konci finančního roku (průměrné stáří letadel pak bude méně než 1 rok).
Management společnosti přijal další posilu – bývalého finančního ředitele easyJetu Nicka Manoudakise. Očekávání společnosti ohledně výsledků pro finanční rok 2007 s kladným EBITDAR za celý rok a kladným EBIT za 4. čtvrtletí zůstávají nezměněné.
Podrobnější informace o finančních výsledních H1 2007 obsahuje Finanční zpráva za H1 2007, publikovaná v sekci pro investory na www.skyeurope.com.