Skupina Home Credit dokončila dvě akvizice na Ukrajině

Praha, 20. prosince 2006 – Skupina Home Credit, mezinárodní skupina specializující se na oblast spotřebitelského financování, oznamuje, že obdržela veškerá nezbytná regulatorní povolení ze strany Ukrajinského antimonopolního úřadu a Národní banky Ukrajiny a tím dokončila akvizici dvou rychle rostoucích finančních institucí na Ukrajině – banky AGROBANK a společnosti PrivatKredit.

Sdílet

Konečným vlastníkem obou společností je Home Credit B.V., tj. holdingová společnost zastřešující skupinu Home Credit. Banka AGROBANK poskytuje služby v oblasti retailového a komerčního bankovnictví prostřednictvím 22 poboček na Ukrajině a k 30. červnu 2006 měla celková aktiva ve výši UAH 645 mil. (USD 135 mil.) a kapitál ve výši UAH 65 mil. (USD 13,6 mil.). Společnost PrivatKredit patří mezi nejvýznamnější nebankovní finanční instituce na Ukrajině a nabízí své služby prostřednictvím rozsáhlé distribuční sítě více než 1,000 obchodních mist.

„Naše akvizice banky AGROBANK a společnosti PrivatKredit zapadá do strategie mezinárodní expanze skupiny Home Credit. O vstup na ukrajinský trh jsme usilovali zejména z důvodu vysokého potenciálu růstu a také díky možnosti vytěžit synergické efekty z naší přítomnosti v tomto teritoriu. Naším cílem je v blízké budoucnosti stát se jedním z vedoucích poskytovatelů spotřebitelského financování v zemi,“ uvedl Alexander Labak, generální ředitel a výkonný partner skupiny Home Credit.

Cíle skupiny Home Credit na ukrajinském trhu

Ukrajinský trh je pro skupinu Home Credit vysoce perspektivní. Stejně jako na jiných trzích, kde společnosti skupiny působí, se bude Home Credit orientovat zejména na poskytování služeb v oblasti spotřebitelského financování – ať již ve formě spotřebitelských úvěrů, tak i revolvingových úvěrů, zejména kreditních karet.

Současnou akvizicí splátkové společnosti a bankovního subjektu se zaměřením na konečného spotřebitele vzniká významný synergický efekt dvou finančních subjektů, který umožňuje vytvořit širokou nabídku finančních produktů s cílem vybudovat široké a dlouhodobé portfolio spokojených zákazníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).