„Velmi oceňuji, že se skupina AAA AUTO snaží intenzivně vylepšovat svoji komunikaci se zákazníky, v segmentu ojetých vozidel se jedná o průkopnickou aktivitu,“ prohlásil předseda správní rady AAA Auto Group N.V. Vratislav Kulhánek, který zde do oblasti zákaznických služeb zavádí své bohaté zkušenosti ze svého působení v čele největší české automobilky ŠKODA AUTO. Právě v rychlém a průhledném řešení všech zákaznických podnětů a reklamací tkví podle něj největší prostor na další zvyšování tržního podílu na stále náročnějším automobilovém trhu v České republice. „Naším cílem je pozvednout péči o zákazníka v AAA AUTO na úroveň, která je obvyklá u prodejců nových vozů,“ uvedl Vratislav Kulhánek.
„Většinu zákaznických dotazů a připomínek dokážeme uspokojivě vyřešit už prostřednictvím bezplatné telefonické linky 800 110 800,“ uvedla Karolína Topolová, viceprezidentka firmy odpovědná mj. za oblast lidských zdrojů, služeb a call centrum, ve kterém pracuje více než 200 operátorek a operátorů.
Nejvíce zákaznických dotazů se přitom týká dokladů k vozidlu, a to nejen malých a velkých technických průkazů, ale i dokladů o zaplacení zákonného nebo havarijního pojištění. Pokud se podle jejích slov vyskytne nějaký problém přímo s technickým stavem vozidla, automobil vždy důkladně prohlédne mechanik. Nikdo z techniků pak nemůže zamítnou reklamaci bez souhlasu svého nadřízeného. Proces vyřizování reklamací a připomínek zákazníků průběžně sleduje nově vytvořené oddělení vnitřní kontroly, které dohlíží na to, aby žádný ze zákazníků nebyl zkrácen na svých právech. „Díky velmi vstřícnému přístupu k našim zákazníkům stoupá počet spokojených motoristů, kteří se k nám rádi vracejí a v našich autocentrech nakupují nebo prodávají své vozy opakovaně,“ zdůraznila Karolína Topolová.