Nabídka je určena pro všechny – jak pro soukromé osoby, tak pro podnikatele i firmy. Produkt je, podobně jako loňská nejúspěšnější akce ŠkoFINu Teď na to máte, cílen na klienty, kteří by si nové auto jinak nepořídili a s největší pravděpodobností by sáhli po ojetém,
říká Petr Lehký, vedoucí marketingu společnosti ŠkoFIN a dodává: První rok si prostě užíváte své nové auto, o nic se nestaráte a vaše splátky hradíme my.
V rámci akce „Nové je lepší“ tak může každý klient ušetřit přibližně 40 000 Kč. Splácení není posunuto o rok s rozložením do následujících let, partneři skutečně hradí za klienta rok splátek. Výhodou jsou také velmi dostupná výše měsíčních splátek po zbytek trvání leasingové smlouvy a výhodné individuální pojištění u České pojišťovny nebo Allianz pojišťovny.
Model vozu | cena | splátka předem | zůstatková hodnota vozu | |
---|---|---|---|---|
Fabia | 259 900 Kč | 40 % | 103 960 Kč | 119 Kč |
Fabia | 279 900 Kč | 40 % | 111 960 Kč | 119 Kč |
Fabia Combi/Sedan | 319 900 Kč | 50 % | 159 950 Kč | 119 Kč |
Standardní splátky | skutečně zaplacené splátky | úspora 12× měsíční splátka |
---|---|---|
60 měsíců x 3 309 Kč | 48 měsíců x 3 309 Kč | 39 708 Kč |
60 měsíců x 3 558 Kč | 48 měsíců x 3 558 Kč | 42 696 Kč |
60 měsíců x 3 389 Kč | 48 měsíců x 3 389 Kč | 40 668 Kč |
Automobilový trh již delší dobu prožívá pokles zájmu klientů, který se ještě prohloubil s očekávanými změnami spojenými se vstupem ČR do Evropské unie. ŠkoFIN společně se Škoda Auto chce tímto způsobem rozhýbat obchodní aktivity v letní sezoně a především přinést na trh novinku, která zatím nemá obdoby. Po loňské zkušenosti s akcí „Teď na to máte“ jde tak o logický obchodní krok. Předpokládané ukončení akce je plánováno na konec srpna. Svou roli sehrálo i vítězství v soutěži o nejlepší produkt roku s názvem Zlatá koruna 2004, které bylo produktu uděleno.
O společnosti:
ŠkoFIN, dceřiná společnost koncernu Volkswagen, je jednou z největších leasingových společností na českém trhu. Zaměřuje se na podporu prodeje vozů značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a také ojetých vozů.
Běla Jašková, PR manažerka ŠkoFIN