ŠkoFIN byl vyhlášen jako Dobrá značka 2004

Společnost ŠkoFIN zvítězila v kategorii leasingové společnosti v letošním ročníku European Trusted Brands 2004, který je v ČR znám pod hlavičkou Dobrá značka 2004. Oblast leasingu byla v tomto průzkumu hodnocena poprvé.

Sdílet

Společnost Reader´s Digest letos již počtvrté zjišťovala u svých čtenářů důvěryhodnost spotřebitelských značek, profesí, institucí a podobně. Respondenti hodnotili kvalitu zboží, jeho cenu a design i péči o potřeby zákazníka a uváděli, jestli vybranou značku kupují nebo používají. Hlasování probíhalo v září loňského roku, a to ve třiceti kategoriích, z nichž deset bylo lokálních. Česká republika si v tomto ročníku poprvé vybrala i oblast leasingu, v níž hlasující vyjádřili nejvíce důvěry právě společnosti ŠkoFIN.

Petr Lehký, vedoucí oddělení retailových zákazníků a strategického marketingu, vyjadřuje své pocity: Toto ocenění nás těší především proto, že hlasovali naši stávající či potenciální zákazníci a ne například odborná porota. Největší radost máme z toho, že když se v oblasti leasingu řekne slovo důvěra, většinu lidí okamžitě napadne ŠkoFIN. Potvrzuje to naši filozofii stabilní společnosti nabízející prvotřídní kvalitu finančních služeb.

Hlasování probíhalo ve 14 evropských zemích (Belgie, ČR, Finsko, Francie, Holandsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Španělsko, Švýcarsko a Velká Británie) a zúčastnilo se ho celkem 29 132 osob. V České republice hlasovalo ve všech kategoriích 1 856 respondentů. Rozsahem a metodikou zpracování patří tento projekt k nejvýznamnějším v Evropě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).