S kartou Visa na olympijské hry v Aténách

Marketingovou kampaň asociace Visa podporuje Jan Železný, trojnásobný olympijský vítěz a držitel světového rekordu v hodu oštěpem.

Sdílet

Praha, 4. května 2004 – Asociace Visa International, oficiální platební systém letních olympijských a paralympijských her 2004 v Aténách, oznámila spuštění své olympijské marketingové kampaně, která je zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb.

Kampaň umožní držitelům karet Visa vyhrát tři zájezdy na olympijské hry v Aténách Do soutěže o ceny bude zařazen každý, kdo do 30. června 2004 zaplatí nákup v minimální hodnotě 300 Kč. Výherci budou určeni na základě nejvyššího počtu uskutečněných transakcí.

Soutěž se mohou zúčastnit držitelé platebních karet vydaných Českou spořitelnou, ČSOB, eBankou, HVB Bank, Komerční bankou, Raiffeisenbank a Živnostenskou bankou. Čím častěji budou držitelé používat svou platební kartu Visa nebo Visa Electron, tím větší bude jejich šance vyhrát. Spotřebitelé mohou svými kartami platit na více než 44 obchodních místech včetně čerpacích stanic, supermarketů, hotelů, obchodů s oblečením, hudbou i v restauracích.

Jan Železný, nejlepší atlet světa roku 2000, trojnásobný olympijský vítěz a držitel světového rekordu v hodu oštěpem je jedním z českých spotřebitelů, kteří si jsou vědomi výhod, které platba kartou přináší. Často platím kartou Visa, protože to je rychlejší, bezpečnější a pohodlnější než platit při nákupech v hotovosti. Jelikož pravidelně cestuji do zahraničí, je pro mne karta Visa nepostradatelná; mohu ji použít prakticky všude na světě a nemusím si dělat starosti s výměnou cizích měn. Chtěl bych vyzvat své spoluobčany, aby svými kartami Visa platili častěji, a to jak v zahraničí, tak při nákupu zboží a služeb v České republice, uvedl Jan Železný.

Česká republika je jednou z 35 zemí, v nichž byla kampaň spuštěna. Jsme rádi, že můžeme českým držitelům platebních karet nabídnout možnost cestovat na olympijské hry v Aténách, největší sportovní událost tohoto roku. Tato reklamní kampaň umožní držitelům karet si uvědomit výhody a bezpečnost plateb kartou při nákupu věcí každodenní potřeby i při větších nákupech. Nakupování může být i zábavné a příjemné, dodává Miloslav Kozler, manažer asociace Visa pro Českou republiku.

Jakožto největší sportovní událost na světě dokáží olympijské hry přitáhnout lidi všech věkových kategorií, národností i povolání. V souladu s tímto ideálem i karty Visa jsou naprosto pro všechny a Visa International nabízí všem držitelům karet možnost okusit atmosféru olympijských her – stačí se jen zúčastnit této soutěže.

Asociace Visa International sponzoruje olympijské hry již od roku 1986 a úzce spolupracuje se svými členskými bankami na vytvoření nových a zajímavých marketingových programů. Od roku 1986 vydaly členské banky na 25 milionů karet s olympijskou tematikou a jen v regionu CEMEA bylo u příležitosti konání olympijských her v Sydney vydáno na 950 000 karet.

Od roku 1986 asociace Visa International věnovala na podporu rozvoje olympijských atletů více než 17 milionů dolarů. Visa CEMEA sponzoruje například ruský olympijský hokejový tým a jednotlivé olympijské atlety z Chorvatska, České republiky a Rumunska.

V průběhu her Visa International nainstaluje speciální síť olympijských bankomatů a karty Visa budou přijímány v řadě stánků na sportovištích i mimo ně – například i v olympijském tiskovém středisku, mezinárodním vysílacím středisku či olympijské vesnici.

Olympijská kampaň navazuje na předchozí úspěšné marketingové projekty, jako například Pojďte s námi do pohádky, James Bond nebo Visa Takes You Shopping. Společná marketingová aktivita rovněž ukazuje odhodlání asociace Visa International úzce spolupracovat s českým členskými bankami, aby bylo možné zprostředkovat všechny výhody bezhotovostních plateb jejich českým držitelům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).