„Operátoři naší asistenční linky vyřizovali v období arktických mrazů veliké množství případů, z čehož přibližně 90 % byla zamrzlá auta. I přes tento výrazný nárůst si stále udržujeme vysoký standard a všem klientům poskytujeme profesionální servis a služby, na které jsou zvyklí,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.
Vzhledem k arktickým mrazům a rozsáhlému sněžení byli řidiči vystavováni momentům, kdy jim zamrzala vozidla. Vlivem extrémně nízkých teplot může docházet k problémům s naftou, autobateriemi, nebo třeba zamrzlými zámky. Častěji rovněž dochází k nehodám na silnicích. AXA proto všem svým klientům doporučuje řídit ve ztížených podmínkách opatrně a plánovat trasu s dostatečnou časovou rezervou. V případě jakýchkoliv problémů pak stačí zavolat na asistenční linku a AXA pojišťovna zajistí rychlou pomoc.
Asistenční služby k pojištění vozidel
K povinnému ručení i havarijnímu pojištění poskytuje AXA pojišťovna zdarma asistenční služby, které řidičům pomáhají nejen při nehodách, ale i při jiných situacích na cestách. Ať už jde o píchlou pneumatiku nebo zabouchnuté klíče, stačí zavolat na asistenční linku a operátor zajistí rychlou pomoc.