Arbitrážní komise RPR posuzovala soulad reklamy s Kodexem reklamy RPR na základě stížnosti, kterou RPR obdržela od soukromé osoby.
Etickou stránku pojištění proti pokutám jsme zvažovali už při uvedení na trh v roce 2007 a celý produkt je nastavený tak, aby motivoval k obezřetnému a bezpečnému chování. Nepodporujeme tímto silniční piráty a hazardéry. Naopak dlouhodobě zvýhodňujeme ukázněné řidiče a chceme, aby se plně soustředili na bezpečnou a odpovědnou jízdu a nemuseli přemýšlet nad tím, že když z nepozornosti způsobí lehký přestupek, kterým nikoho neohrozí, tak kromě bodů přijdou ještě o velkou částku na pokutě,
vysvětluje obchodní a marketingový ředitel Slavia pojišťovny Jan Bárta.
Každý zájemce o toto doplňkové pojištění k povinnému ručení, si může více informací zjistit na našich internetových stránkách nebo na telefonní lince Slavia pojišťovny. V reklamní kampani není možné vysvětlit všechny omezující podmínky, ale každý, kdo má zájem, velmi rychle zjistí, že naše pojištění nekryje jízdu pod vlivem alkoholu, zavinění dopravní nehody a další zvláště závažné přestupky, které mají za následek okamžité odebrání řidičského průkazu,
dodává Jan Bárta.
Členové nezávislé Arbitrážní komise se neztotožnili s vývody stěžovatele a přijali argumenty zadavatele reklamy. Podle názoru většiny členů Arbitrážní komise neporušuje tato reklama žádné z ustanovení Kodexu reklamy RPR. Stížnost byla odmítnuta a reklama prohlášena za etickou,
uvádí se v rozhodnutí RPR.
Slavia pojišťovna se až dosud s žádnou oficiální stížností nebo námitkou vůči pojištění Sv. Kryštof nesetkala.
Všechny informace o pojištění Sv. Kryštof, včetně všeobecných pojistných podmínek, je možné najít na adrese http://www.slavia-pojistovna.cz/pojisteni-krystof, online je možné si ho sjednat na http://www.slavia-pojistovna.cz/online-pojisteni-krystof.