Reklamní kampaň s tramvají byla uvedena na podzim loňského roku s cílem zvýšit nárůst prodeje PFČP v posledním čtvrtletí roku 2006 o 36 % (v absolutním vyjádření o 43 000) nových smluv. Kampaň komunikovala Penzijní fond České pojišťovny jako volbu číslo jedna na trhu s penzijním připojištěním skrze jeho pozici jedničky s téměř milionem klientů.
„Výsledky kampaně předčily naše očekávání. Bezprostředně po kampani byl zaznamenán výrazný nárůst prodeje PFČP v počtu uzavřených smluv o 40 %, tzn. že došlo k překročení cíle kampaně o 4 procentní body. V absolutním počtu pak došlo k překročení cíle o 11 tisíc smluv,“ uvedl k efektivitě kampaně Libor Pergl, výkonný ředitel pro obchod a marketing PFČP.
V návaznosti na tuto kampaň zaznamenal fond další významné výsledky. Nejenže si udržel pozici jedničky na trhu v počtu klientů, ale překročil také milionovou hranici počtu klientů a dosáhl pozice jedničky v objemu spravovaných aktiv.
V soutěži Effie získává ten, komu se podaří vytvořit marketingově úspěšnou reklamní kampaň. Ta musí prokázat své kvality ve všech disciplínách marketingového programu, jako je plánování, průzkum trhu nebo tvůrčí zpracování.
Od října letošního roku komunikuje Penzijní fond České pojišťovny nově svůj produkt prostřednictvím muže věnujícího se i v důchodovém věku sportovnímu potápění a sdělení: Záleží jen na Vás, v jakém stylu prožijete svoji budoucnost. Zda i tato komunikační kampaň dosáhne úspěchu tramvaje nebo jej dokonce předčí, uvidíme při vyhlašování 12. ročníku české Effie 2008.