Chceme potvrdit svou pozici nejdostupnější banky na trhu. Naším hlavním cílem jsou však také spokojení zákazníci, proto se v tomto roce zaměřujeme především na zkvalitnění obsluhy a také na doškolení zaměstnanců,
prozradila výkonná manažerka pro Finanční centra Poštovní spořitelny Jana Hlaváčová.
Poštovní spořitelna si i nadále drží prvenství na trhu co se týče dostupnosti a otevírací doby poboček. Své služby nabízí na více než 3350 poštách a Finančních centrech. Celkem 524 pošt je navíc otevřeno i v sobotu, 21 poboček České pošty poskytuje služby dokonce nepřetržitě sedm dní v týdnu. Bezmála 1000 pošt je také bezbariérových, další více něž tisícovka poboček je vybavena signálním zařízením pro přivolání obsluhy.
Kromě pošt a finančních center mohou zákazníci také vybírat hotovost z více než 650 bankomatů a díky službě CashBack mohou navíc využít i 2500 pokladen obchodů Albert a Hypernova, stejně jako téměř 200 čerpacích stanic společnosti Čepro EuroOil.