Přijímat a hradit faktury ve službě e-faktura mohou nově i klienti Kooperativy

[Tisková zpráva] Služba e-faktura má od letošního dubna už čtvrtého výstavce, od kterého je možné přijímat a hradit faktury elektronicky.

Sdílet

Jde o strategického partnera České spořitelny, druhou největší pojišťovnu na českém trhu – pojišťovnu Kooperativa. Ve službě e-faktura klient dostává faktury přímo do svého internetového bankovnictví a zároveň má možnost je jednoduše zaplatit prostřednictvím automaticky předvyplněného příkazu k úhradě. Vedle pojišťovny Kooperativa lze přijímat faktury i od energetických společností ČEZ, E.ON a RWE.

„E-faktura je unikátní služba, kterou používá čím dál více klientů, a proto jsme rádi, že jim můžeme nabídnout možnost přijímat a jednoduše hradit složenky od tak velké pojišťovny, jakou je pojišťovna Kooperativa.  Naším dlouhodobým cílem je, aby klienti mohli přijímat všechny své faktury do internetového bankovnictví. Touto cestou je velice jednoduše zaplatí, aniž by museli čekat ve frontách na poště nebo si faktury museli  prohlížet na stránkách jednotlivých společností bez možností přímé platby“, uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.

Klient si e-fakturu aktivuje přímo ve službě SERVIS 24 Internetbanking zadáním svého unikátního čísla, pod kterým je evidován u výstavce faktury. Česká spořitelna pak informaci o aktivaci služby ještě týž den předá výstavci faktury, který klientovi službu aktivuje i na své straně. Faktury jsou po aktivaci zasílány klientovi pouze elektronicky do internetového bankovnictví SERVIS 24 Internetbanking. Papírové faktury klient již nedostává, může si však faktury obdržené elektronicky uložit nebo vytisknout. Pokud klient nemá aktivováno inkaso nebo jiný způsob platby, jednoduše potvrdí automaticky předvyplněný platební příkaz v internetovém bankovnictví. Cena za úhradu elektronické faktury je stejná jako za realizaci jakéhokoliv standardního jednorázového platebního příkazu ve službě SERVIS 24 Internetbanking. Na každou nově příchozí fakturu dostane klient upozornění podle své volby formou SMS nebo e-mailem.

Česká spořitelna zavedla službu e-faktura v roce 2008 jako vůbec první banka na trhu. Klienti, kteří využívají službu e-faktura, loni elektronicky přijali téměř 60 tisíc faktur. Ještě letos Česká spořitelna nabídne svým klientům další výstavce, od kterých budou klienti moci přijímat a hradit faktury a složenky prostřednictvím služby e-faktura.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).