Společnost GE Capital Multiservis přistoupila ke změně vizualizace tzv. POS materiálů (letáky, plakáty, cenovky, magnetické cenovky, stojánky na letáky) po výzkumech, které probíhaly formou hloubkových rozhovorů s klienty ve věku od 19 – 55 let, jejichž výsledkem bylo zjištění jak je třeba materiály upravit, aby byly pro klienty zajímavé a upoutaly pozornost.
Z dotazování mezi našimi klienty a prodejci vyplynulo, že dosavadní POS materiály nejsou po obsahové i vizuální stránce zcela ideální a je zde prostor pro zlepšení,
uvedla marketingová manažerka GE Capital Multiservis Vratislava Konrádová. Na základě prvního výzkumu vytvořila společnost GE Capital Multiservis několik návrhů nových propagačních materiálů. V rámci druhého průzkumu již byly testovány nové materiály a z nich byla vybrána nejlepší varianta.
Pro všechny propagační materiály produktu Multiservis úvěr jsme zvolili výraznější, veselejší barvy a celkově odlehčili textovou část,
popisuje nejviditelnější změny Vratislava Konrádová. Hlavním mottem je nadpis: „Přepněte si na vyšší standard“. Podle Vratislavy Konrádové by měl klientovi asociovat, že právě s GE Capital Multiservis si může zvýšit svoji životní úroveň a nakoupit zboží, které potřebuje či po kterém touží.
Jednou z výrazných změn je mimo jiné zjednodušení formuláře Potvrzení o výši pracovního příjmu a uvedení dvou konkrétních příkladů splácení, podle měsíční splátky a podle doby splácení,
dodala Vratislava Konrádová. Upraveny jsou také rozměry všech POS materiálů, čímž se docílilo praktičtějšího využití a rozšíření možností umístění na prodejnách.
Klienti se mohou s novými propagačními materiály GE Capital Multiservis setkat na šesti tisících místech po celé České republice nebo na webových stránkách společnosti www.gecmultiservis.cz.
Petra Kopecká, manažerka komunikace GE Capital Multiservis