Konference „Londýn v Praze“ odkryje nové metody přístupu k zákazníkům, které využívají poznatky z antropologie, etnografie, sémiotiky a dalších vědeckých disciplín. Nová éra marketingu se dá chápat jako radikální posun blíže ke spotřebiteli – člověku, jenž je komplikovanou osobností plnou přání, ale i rozporů. Všichni, kdo se zajímají o marketing, by tedy neměli tuto konferenci vynechat.
Jaroslav Cír, marketingový specialista a iniciátor konference, říká: „Konference Londýn v Praze představí lidi, se kterými jsem měl příležitost v Londýně pracovat. Jsou to osobnosti, jež rozbily zaběhnutá pravidla, kterými se řídí tradiční marketing, design a výzkum. Zároveň našli nové cesty k myslím a srdcím spotřebitelů. Všichni dokázali své skvělé nápady transformovat v konkrétní výsledky a díky nim radikálně změnili vnímání značek, výrobků i prožitků spotřebitelů.“
Kdo je kdo:
RICHARD SEYMOUR je zakladatelem designové agentury SeymourPowell, které vděčíme za první kapesní mobilní telefon a první bezdrátovou rychlovarnou konvici na světě, hodinky Baby G, inovativní obaly klíčových značek společnosti Unilever, za interiér první komerční kosmické lodi Virgin Galactic, první motocykl na vodíkový pohon, domácí spotřebiče značek Tefal a Rowenta a mnoho, mnoho dalších. Jeho koncept je založen na pochopení spotřebitelů, jejich chování, přání, myšlení a zvyků. Pochopení detailů, které vedou k pochopení celku. Díky tomu má možnost a schopnosti ovlivnit první smyslový vjem, který je rozhodující pro spotřebitele při volbě…
GREG ROWLAND je zakladatelem poradenské firmy Greg Rowland Semiotics, která využívá kulturní teorii a sémiotiku. Odhalením světa symbolů, znaků a náznaků, které člověk vnímá vědomě či podvědomě, a jejich chápání v různých kontextech, získává hranice skutečných možností marketingu. Greg Rowland a jeho tým pracovali na vývoji strategií, komunikace, obalového designu a nových výrobků pro Unilever, Diageo, UBS, Kellogg’s, Calvin Klein, Ford, Wrigley, GSK, KFC a mnoho dalších.
JOHN KEARON je tvůrcem patentovaných výzkumných nástrojů a metod BrainJuicer a Podnikatelským objevem roku 2005. Vytvořil software BrainJuicer, umožňující rychlý kvantitativní výzkum po internetu, a tak využití přirozené kreativity lidí ve všech koutech světa, jež představuje nesmírně zajímavý zdroj nápadů, pohledů… Byl to John, který využil tvůrčí jednotlivce (respondenty) k tomu, že dnes známe cereálie v souvislosti se snídaní, můžeme si dát pivo s příchutí nebo používáme deodoranty.
MATT HART je nezávislým expertem na poli inovačních projektů pro jednotlivce, týmy i organizace. Pracoval pro značku Dunhill na vytvoření sítě klubů Alfred Dunhill Gentlemen`s Club, pro MTV na vzniku budoucí vize, či na přerodu BBC Radio 1 a další.
JAROSLAV CÍR žije v Londýně, kde pracuje jako globální Consumer & Market Insight Manager pro značku Rexona společnosti Unilever. Je spoluautorem blogu Bod zlomu (www.bodzlomu.cz), který se věnuje marketingu, designu, výzkumu a kreativitě. Jaroslav věří, ze budoucnost v oblasti výzkumu a inovací patří tvůrčím jednotlivcům – o práci s tvůrčími jednotlivci. O marketingu a výzkumu nejen ve východní Evropě píše na adrese www.perfectcrowd.com
Bližší informace o konferenci získáte právě teď na webové stránce www.londynvpraze.cz