Poštovní spořitelna dlouhodobě podporuje mladé lidi. Jsme proto velice rádi, že se tato výjimečná akce povedla a setkala se s obrovským zájmem škol po celé republice. Cílem naší vědomostní soutěže bylo motivovat žáky, naučit je pracovat kolektivně a ty nejlepší celky náležitě odměnit, což se dle ohlasů povedlo,
nechala se slyšet ředitelka marketingu Poštovní spořitelny Leila Goulliová.
Hlavní cenu v podobě pětidenního školního zájezdu do Londýna, který proběhne od 15. do 19. června 2009, nakonec získala třída ze Základní školy Všeruby. Tento kolektiv si také mezi sebe rozdělil 15 MP4 přehrávačů. Škola ze Všerub patřila k nejaktivnějším v soutěži – hned tři její třídy se umístily mezi první patnáctkou nejlepších. Náplň soutěže, která probíhala celý školní rok, byla zaměřená na úkoly prohlubující logické myšlení a vyhledávání informací z nejrůznějších oborů pomocí internetu a literatury.
Kromě zájezdu do Londýna připravila Poštovní spořitelna pro nejúspěšnější celky další hodnotné ceny. Ve hře byla například interaktivní tabule s dataprojektorem, digitální kamera či počítačová sestava pro školu. Studenti z prvních deseti nejlepších tříd si navíc mezi sebe rozdělili celkem 162 MP3 přehrávačů.