Poštovní spořitelna se snaží podporovat všechny iniciativy, které směřují k elektronizaci komunikace a předávání informací. Do této kategorie samozřejmě spadá i elektronizace státní správy eGovernment.
„Jako první na trhu jsme přišli s celou řadou elektronických produktů, které usnadňují klientům život. Jedná se například o systém CashBack, TV Banku či platební systém PaySec. Naše nová značka Era tuto rodinu uživatelsky přívětivých finančních produktů vhodně doplňuje,“ vysvětluje Pavel Kolář, ředitel pro Strategické vztahy Poštovní spořitelny, důvody, proč banka podporuje celý projekt.
Vedle partnerství konference se Poštovní spořitelna aktivně zapojuje i do diskusních platforem, které napomáhají k většímu pochopení celého systému eGovernment. Stala se například členem ICT Unie, profesního sdružení firem z oboru informačních technologií a elektronických komunikací, podporuje aktivity sdružení eStát a magazínu eGovernment.
O projektu eGovernment
eGovernment představuje radikální změnu v komunikaci mezi veřejností a orgány veřejné správy a mezi orgány veřejné moci navzájem. Zajišťuje zkvalitnění služeb poskytovaných veřejnosti, zprůhlednění a urychlení procesů probíhajících ve veřejné správě, zavedení informačních technologií do agend veřejné správy.