Poštovní spořitelna nadělovala: 50 000. klient Max Internetbankingu PS dostal LCD monitor

Počet uživatelů internetového bankovnictví Poštovní spořitelny pokračuje v razantním růstu. Na počátku prosince přesáhl 50 000. Jubilejní 50 000. klientka Max Internetbankingu PS je z Liberce a dnes obdržela od Poštovní spořitelny cenu – LCD monitor.

Sdílet

Max Internetbanking PS je nejrychleji rostoucím kanálem přímého bankovnictví z nabídky Poštovní spořitelny. Vzhledem k tomu, že jsme Max Internetbanking začali nabízet až na konci roku 2004, je nárůst skutečně extrémní. Od počátku roku vzrostl počet uživatelů o více než 400 %, prohlásil Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

Razantní růst je důkazem toho, že moderní technologie nejsou výsadou technických nadšenců, ale že pronikají mezi širokou veřejnost. Potvrzuje to i průzkum Ministerstva informatiky, podle nějž 66 % obyvatel ČR umí využívat počítač, dodal Libor Svoboda.

Některý z kanálů přímého bankovnictví používá 294 tisíc klientů, což představuje 29 % klientů Poštovní spořitelny, kteří mají běžný účet. Nejvíce klientů Poštovní spořitelny používá telefonní bankovnictví Max Phone PS.

Poštovní spořitelna v nedávné době vytvořila unikátní vzdělávací CD s průvodcem internetovým bankovnictvím. V něm textový i hlasový průvodce umožní klientům vyzkoušet si internetové bankovnictví „nanečisto“. Ke spuštění CD není zapotřebí nic instalovat, program se spustí sám po vložení CD do počítače. Poštovní spořitelna CD rozdává zdarma. Je možné si o něj zažádat na telefonní lince 495 800 150 nebo prostřednictvím formuláře na stránkách www.postovnisporitelna.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).