Poštovní spořitelna nabízí klientům nový způsob úhrady do jiné banky

PRAHA, 2. srpna – Poštovní spořitelna zavádí pro své klienty nový způsob platby z účtu do jiných bank, díky kterému se celkový proces výrazně zjednoduší a zrychlí. Od 1. srpna rozjíždí v rámci služby Max Internetbanking PS novou službu Prioritní platba.

Sdílet

„Pokud bude Prioritní platba odeslána do 12 hodin dopoledne, je finanční částka doručena jiné bance ještě ten samý den. V praxi tak odpadá zdlouhavé čekání na vyřízení platby,“ vyjadřuje se k zavedení platby Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. Prostřednictvím Prioritní platby se tak celý proces výrazně urychluje a klient se vyhne nežádoucím prodlevám.

Při zaúčtování Prioritní platby na vrub postžirového účtu je klientovi zaúčtován poplatek za prioritní platbu ve výši 15 Kč, pokud je poplatek zaúčtován na vrub postkonta, potom částka činí 30 Kč.

Prioritní platba je další z řady technologických novinek, kterou Poštovní spořitelna v nejbližší době uvedla nebo uvede na trh. „Poštovní spořitelna stále přichází s dalšími zdokonaleními, které mají našim klientům zajistit maximální pohodlí a komfort,“ doplňuje Libor Svoboda. Od července například klienti mohou dostávat elektronické výpisy do svých emailových schránek, od podzimu by měla být zavedena služba cashback, umožňující výběr peněz na pokladnách obchodů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).