Poštovní spořitelna získala prvenství v kategorii Banka s nejnižšími poplatky. Obdržela hlas od čtvrtiny lidí. Navíc, Banka s nejnižšími poplatky byla nejatraktivnější kategorií, hlasovalo v ní nejvíce lidí. „Jsme rádi, že veřejnost vnímá pozitivně změny, k nimž jsme přistoupili. Jako první velká banka na trhu jsme například zrušili poplatek za příchozí platby,“ uvedl Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna se chce podle své strategie stát největší bankou pro drobné klienty na trhu. Připravuje proto nové produkty a nové přístupy k cenové politice s cílem nabízet vždy nejlepší poměr kvality a ceny.
V celkovém pořadí ankety o nejslušnější banku se Poštovní spořitelna umístila na třetím místě. Bodovala i v dalších kategoriích. V kategorii Banka s nejpřehlednějším sazebníkem skončila Poštovní spořitelna třetí, stejně jako v kategorii Banka s nejsrozumitelnějšími obchodními podmínkami. Velmi těsně čtvrtá skončila PS v kategorii Banka s nejlepším servisem pro klienty.
„Výborné umístění v dalších kategoriích svědčí o tom, že veřejnost už zaregistrovala změny v dalších oblastech. Velký důraz klademe například na zlepšení klientského servisu či na přehlednost a jednoduchost našich produktů a sazeb,“ doplnil Miroslav Seidl. „Z průzkumů vyplývá, že změn si všimli naši klienti. Vynikající umístění v Anketě o nejslušnější banku svědčí o tom, že nové tváře Poštovní spořitelny si všímá už i široká veřejnost,“ doplnil Miroslav Seidl.