Internetový obchod www.Čtyřlístek.eu přináší pro klienty Poštovní spořitelny zjednodušení a zvýhodnění v oblasti platebního styku. „Pro platbu mohou využít platební tlačítko, kdy se dostanou do předvyplněného formuláře ve svém elektronickém bankovnictví,“ uvádí Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny.
V plánu PS je obchod dále rozvíjet. Za každou realizovanou transakci pomocí platebního tlačítka budou klienti banky získávat další zajímavé slevy. „Propojením internetového obchodu s přímým bankovnictvím a věrnostním programem vzniká na českém bankovním trhu ojedinělý elektronický obchodní systém,“ doplňuje Seidl.
„Chceme i nadále rozvíjet koncept banky zaměřené na maximální dostupnost, vysokou kvalitu služeb při širokém využívání nejmodernějších technologií. Tak by dle našeho názoru měla fungovat internetová banka. My k tomu přidáváme navíc širokou distribuční síť a úzký vztah k lidem v regionech,“ uzavírá Seidl. O registraci, fungování a benefitech se klienti dozví z výpisů k účtům, které dostávají každý měsíc.
Kompletní provoz obchodu, od nákupu a skladování zboží až po jeho balení a distribuci k zákazníkům zajišťují zaměstnanci družstva Ergotep v Proseči u Skutče. „Díky našemu obchodnímu modelu se nám daří řešit problém zaměstnávání handicapovaných lidí v regionu. Náš vztah se zadavateli není založen na principu charity, funguje na standardní obchodní bázi. Díky tomu můžeme v Ergotepu rozvíjet složitější programy, zvyšovat kvalifikaci pracovníků, “ doplňuje Petr Herynek, ředitel Ergotepu.
Jen s novým projektem Centra administrativních služeb najde v Ergotepu práci dalších 25 zaměstnanců. Středisko již v současnosti zpracovává a vyhodnocuje formuláře z dotazníků a anket pro potřeby banky. Od tohoto týdne začne jeho hlavní náplň – korektura a ověřování bankovních dokladů.
Kromě toho družstvo Ergotep zajišťuje pro Poštovní spořitelnu služby marketingového skladu a distribučního centra, které jen v loňském roce rozeslalo téměř 1 300 000 zásilek. Ve srovnání s rokem 2006 to představovalo více než 18násobný nárůst objemu odeslaných balíčků.