Instalace specializovaného informačního systému ARBES TOPAS, který nabídne funkce pro efektivní řízení back office procesů, bude dokončena na přelomu roku 2012 a 2013.
Poštová banka spravuje portfolio téměř devíti set tisícům klientů, a to jak z oblasti retailu, tak z korporátní sféry. Prostřednictvím svých dceřiných společností, Poisťovne Poštovej banky a Prvej penzijnej správcovskej spoločnosti Poštovej banky, se kromě bankovních služeb začíná stále výrazněji prosazovat i na trhu pojišťovnictví a podílových a investičních fondů. Právě zvýšená aktivita v této oblasti byla jedním z důvodů, proč se Poštová banka rozhodla implementovat specializované řešení, které podpoří a zautomatizuje všechny související procesy a zároveň dohlédne na dodržení všech legislativních a regulatorních nařízení.
Ve výběrovém řízení na zajištění back office podpory byla úspěšná společnost ARBES Technologies se systémem ARBES TOPAS, který patří k předním softwarovým řešením v oboru a využívá jej již více než 25 společností s působností napříč celou Evropou. Hlavní předností řešení je jeho funkční i technologická vyspělost, propracovaný reporting a možnost systém kdykoliv velmi pružně přizpůsobit konkrétním požadavkům zákazníka.
„Výběr našeho systému vnímáme jako potvrzení předního postavení Arbesu v oblasti řešení pro správu investičního portfolia a obchodování na kapitálových trzích. Požadavky zákazníka plně korespondují s funkcionalitou systému ARBES TOPAS, což je zárukou rychlé a úspěšné implementace, která v Poštové bance zajistí vedle maximální automatizace procesů i optimalizaci provozních nákladů,“ uvedl Jiří Žůrek, ředitel společnosti ARBES Technologies.