Prodeje AAA AUTO Group rostly ve všech pěti zemích, kde působí. V České republice bylo prodáno 23 764 a na Slovensku 8 551 vozů. Třetí nejúspěšnější zemí se stalo Maďarsko s 3 033 prodanými vozy, následují Polsko (1 986) a Rumunsko (1 283 aut).
Společnost tak zvýšila počet svých klientů a utvrdila svou pozici lídra na trhu především díky důrazu na kvalitu prodávaných vozů, poskytování kvalitních služeb a individuální péči o zákazníky. Výrazně proklientsky orientovaný přístup se projevil zvýšenou poptávkou a nárůstem klientů, kteří začínají generovat opakované nákupy novějších vozů nebo druhých automobilů pro rodiny.
I v letošním roce přitom zůstaly v Čechách i na Slovensku nejoblíbenější vozy značky Škoda, konkrétně modely Fabie a Felície. V Maďarsku přetrvává zájem po značce Suzuki, v Rumunsku je nejžádanější Dacia a v Polsku značka Opel.
Společnost AAA AUTO tak pokračuje v dynamickém růstu i rozšiřováním sítě svých poboček, která dnes čítá 31 měst v 5 zemích střední a východní Evropy. „Jsme rádi, že naše expanze neztrácí dynamiku a tím se posiluje naše pozice jako největšího prodejce aut ve střední Evropě,“ řekl předseda představenstva společnosti AAA AUTO Anthony James Denny, podle kterého roste dlouhodobě o novější auta v dobrém technickém stavu a s jasným původem: „V našich autocentrech nabízíme kvalitní a důkladně prověřené vozy. Nabízíme i řadu nadstandardních služeb, třeba 100% právní garanci na legální původ všech vozů nebo unikátní pojistky mechanických a elektrických závad Carlife,“ zdůraznil Anthony James Denny.