Cílem rekonstrukce webu Generali byla zejména optimalizace stránek pro uživatele a rozvoj nabídky online služeb. Kromě nového designu a struktury stránek přibyla animovaná navigace, která má usnadnit návštěvníkovi cestu k cílové stránce, dále online kalkulačky produktů, nový systém vyhledávání na stránkách, interaktivní lokátor poboček, a mnoho dalšího. Ještě v letošním roce budou stránky dále vybaveny např. možností online plateb, chatu s operátorem, atd.
Důležitost internetu jako komunikačního a distribučního kanálu každým rokem roste. I naše pojišťovna zaznamenává dramatický vzestup poptávky klientů po online službách. Proto se jejich rozvoj stal jednou z priorit marketingu Generali,
uvedl ředitel marketingu Generali Filip Kahoun a dodává: Rekonstrukce webu je jen prvním z mnoha kroků naší nové online strategie. Další budou následovat.
Projekt rekonstrukce webu trval na poměry finančního trhu rekordně krátkou dobu, a to zhruba tři měsíce. Bylo při něm vytvořeno cca 100 unikátních stránek, přepracováno 250 stran textu, a doplněno cca 200 nových obrázků.