„Dynamický meziroční nárůst ve výši 83 % se týkal hlavně jednorázově placeného Flexibilního životního pojištění Flexi. Velký zájem je také o novinku z února loňského roku – Investiční životní pojištění Flexi Invest. Velký podíl na těchto obchodních výsledcích měla míra zhodnocení, např. u Flexi Investu pohybující se od 6 % do 25 % p.a., tedy vysoko nad průměrným zhodnocením ostatních produktů (průměrně bylo klientům za rok 2005 připsáno zhodnocení ve výši 5 % p.a.),“ komentuje obchodní výsledky Petr Zapletal, předseda představenstva a generální ředitel Pojišťovny České spořitelny.
„Mezi důležité faktory vedle výše zhodnocení patří také dlouhodobá příprava prodejců pojištění na straně České spořitelny, díky níž jsou schopni kvalifikovaněji nabízet produkty životního pojištění. Významná je i skutečnost, že přibližně 70 % realizovaných hypoték v České spořitelně je pojištěno právě naším úvěrovým životním pojištěním Hypotéka,“ dodává P. Zapletal.