Hlavní navigace

Petr Pištělák jmenován výkonným ředitelem eBanky pro oblast Marketing a produkty

Sdílet

Praha 1.4.2003 – K dnešnímu dni byl marketingovým ředitelem eBanky jmenován Petr Pištělák, který přichází z firmy Procter & Gamble, kde naposledy působil na pozici Business Unit Leader v divizi kosmetických výrobků pro region Střední Evropa Jih.
(Bližší představení, včetně fotografie je uvedeno v příloze této tiskové zprávy.)

Předseda představenstva a generální ředitel eBanky Radomír Lašák řekl: „Od mého nástupu do funkce generálního ředitele jsme hledali kvalitního a zkušeného marketingového ředitele a v Petru Pištělákovi máme toho nejlepšího na trhu. A navíc s mezinárodními zkušenostmi v jedné z největších celosvětově působících firem.“

Za dobu 10 let působení v marketingovém gigantu Procter  Gamble se Petr Pištělák podílel na uvedení pěti zcela nových značek na trh, oživeních 26 stávajících značek a v rámci mnoha desítek marketingových projektů přímo vedl přípravu více než 30 televizních kampaní. Petr Pištělák do eBanky přichází z maďarské Budapešti.

„O přijetí nabídky pracovat v eBance nejvíce rozhodlo, že se chci zúčastnit ambiciózního plánu expanze eBanky a velmi kvalitní lidé, které jsem měl možnost zatím poznat“, říká Petr Pištělák.

Pozice výkonného ředitele oblasti Marketing a produkty a s ní do budoucna spjatá pozice člena představenstva byla až do dnešního dne neobsazená a jmenováním Petra Pištěláka výkonným ředitelem je tým vrcholového managementu eBanky kompletní.

eBanka je univerzální banka, která nabízí ucelené portfolio produktů a služeb pro podnikatele, malé a střední podniky i pro fyzické osoby ve svých 26 obchodních místech.

Je členem finanční skupiny České pojišťovny (přes 99,9% akcií drží v eBance Česká pojišťovna), nejsilnější finanční skupiny u nás. České pojišťovně byl mezinárodní ratingovou agenturou Standard & Poor’s koncem loňského roku zvýšen mezinárodní rating na BBB minus (BBB-), tzn. že se Česká pojišťovna dostala do tzv. investičního stupně. Konsolidovaný zisk finanční skupiny České pojišťovny za posledních pět let (1997–2001) byl téměř 11 mld. Kč a počet klientů je vyšší než 5 milionů.

Celkový počet klientů eBanky přesáhl 315 tisíc. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky, z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 76 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 158 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).