Výše zisku byla příznivě ovlivněna zvolenou investiční strategií zaměřenou především na dlouhodobý a stabilní výnos. Zajímavostí jsou pak významné zisky dosažené na německém, polském a maďarském trhu cenných papírů,
uvedl Jan Diviš, předseda představenstva a generální ředitel Penzijního fondu České spořitelny.
V první polovině roku 2005 zaznanamenal Penzijní fond České spořitelny výrazný nárůst objemu finančních prostředků na osobních účtech klientů. Meziročně se zvýšil o 26,6 % a dosáhl 13,5 mld. Kč. K 30. červnu 2005 se počet klientů zvýšil na 451 741, což představuje nárůst o 13,7 % oproti minulému roku.
Na dosažení obchodních výsledků se podílela především rozsáhlá prodejní síť, která zahrnuje všechny pobočky České spořitelny a její mobilní prodejní síť, jejíž součástí je i Kooperativa pojišťovna. Výsledky pozitivně ovlivnil i další rozvoj spolupráce s více než 4 700 zaměstnavateli.