„Překročení hranice půlmilionu klientů a výrazný nárůst nově uzavřených smluv jsou dokladem rostoucího zájmu o finanční zajištění v důchodovém věku a atraktivity produktu penzijního připojištění. Současný pokles průměrného věku klientů ukazuje na aktuálnost tohoto problému i pro mladší generace. Dosažené výsledky bereme zároveň jako ocenění dostupnosti a kvality našich služeb,“ uvedl Aleš Poklop, člen představenstva a ředitel úseku obchodu a marketingu.
Penzijní fond České spořitelny dosáhl vynikajících obchodních výsledků i díky své rozsáhlé prodejní síti. Ta zahrnuje všechny pobočky České spořitelny a její mobilní prodejní síť, jejíž součástí je i Kooperativa, pojišťovna, a.s. Nárůst obchodní dynamiky byl podpořen také dalším rozvojem spolupráce se zaměstnavateli. Počet zaměstnavatelů, kteří přispívají svým zaměstnancům do Penzijního fondu České spořitelny, se v prvním pololetí 2006 zvýšil na 5 679 (4 706 ve srovnatelném období minulého roku).