Vzhled vyvedený ve firemních barvách žluté a modré není zdaleka jedinou změnou, ke které došlo. Důraz byl kladen především na vylepšení obsahové struktury a navigace. Jednotlivé části stránek jsou uspořádány tak, aby se klient co nejrychleji orientoval a našel, co potřebuje,
vysvětluje tiskový mluvčí fondu Petr Brousil. Kromě původních odkazů přibyly další sekce jako například Nejčastější dotazy, které často řeší potřeby klienta rychleji, aniž by musel zbytečně surfovat na stránkách. Rozcestník na hlavní stránce také umožňuje jednotlivcům, zaměstnavatelům a obchodníkům zvolit si oblast informací, které jsou určené přímo jim.
Webové stránky PFČP čeká na podzim ještě další obsahové i uživatelské vylepšení. Již nyní je k dispozici virtuální servis pro klienty, speciálně on-line formuláře usnadňující zákazníkům administraci změn ve smlouvách. Zásadní inovací bude zavedení portálových služeb. Podniky i obchodní partneři si budou moci prostřednictvím stránek a zabezpečeného přístupu s PFČP vyměňovat potřebné datové soubory,
doplňuje Petr Brousil.