Online služby v letectví se stávají čím dál více oblíbenější

Rozmach online služeb v leteckém průmyslu je nepřehlédnutelný. Důvod je zřejmý, neboť tyto služby jsou jednoduché, spolehlivé a efektivní. Letecká společnost British Airways zaujímá přední místo v jejich vývoji a poskytování a neustále investuje do moderních technologií. Ty umožňují nejen samoobslužnou rezervaci a nákup letenek, ale i ostatní služby, které cestujícím šetří čas, finance a usnadňují cestování.

Sdílet

Moderní elektronické nástroje British Airways zákazníkům umožňují, aby se obsloužili a zařídili si sami vše, co se týká jejich letu z pohodlí svého domova či kanceláře. Navíc mají prostřednictvím internetu k dispozici ty nejaktuálnější informace a cestování je tak pohodlnější. V současné době činí návštěvnost portálu ba.com více než 1,5 milionu cestujících týdně z celého světa. Skoro čtvrt milionu zákazníků na světě měsíčně využije samoobslužného odbavení na stránkách ba.com

S využitím webových stránek ba.com si mohou i čeští zákazníci v současné době koupit letenku do 150 destinací, což je 70 % sítě letecké společnosti British Airways, a tato nabídka se každý měsíc rozšiřuje.

„V České republice si letenku přes portál ba.com koupila v únoru letošního roku téměř polovina zákazníků, kteří kupují letenky u British Airways napřímo, což znamená 10% nárůst oproti loňskému roku. Jedná se především o nákup letenek do Londýna a dalších evropských destinací. S ohledem na skutečnost, že v tomto roce plánujeme online systém prodeje letenek na dálkové lety více zjednodušit a představit nový design, očekáváme ještě vyšší nárůst prodejů přes internet, „ říká Anna Chmelíková, obchodní ředitelka British Airways pro ČR, SR a Maďarsko.

Další službou, kterou čeští cestující začínají využívat stále častěji je možnost online odbavení tzv. Online Check-in, který British Airways nabízí jako jediná letecká společnost při cestách z ČR. Například v lednu letošního roku činil nárůst počtu online odbavených cestujících 77,8% oproti stejnému období v minulém roce.

Dalším vylepšením služby online check-in je možnost vytisknout si svou palubní vstupenku přímo ze svého počítače. V současnosti je tato možnost dostupná z celkem 80 destinací British Airways. Během roku 2006 by se měla Praha také zařadit na seznam destinací z kterých BA tuto službu nabízí.

Přehled všech dostupných online služeb v České republice:

  • Internetové stránky ba.com nabízejí především informace o všech destinacích British Airways, včetně akcí pořádaných v jednotlivých městech od kulturních představení, až po sportovní události. Na těchto stránkách si můžete také sami udělat rezervaci letu a mimo jiné se zde dozvíte mnoho užitečných informací o doplňkových službách spojených s Vaší cestou.
  • Služba Manage My Booking umožňující provádět případné změny a specifikaci dané rezervace z místa odkudkoliv na světě a je dostupná na ba.com
  • Odbavení prostřednictvím služby Online Check-in 24 hodin před odletem

Všichni čeští zákazníci British Airways mají nyní jedinečnou možnost si před svou cestou do Londýna vše důkladně naplánovat. Na webové adrese www.londoniscloser.com připravilo British Airways specializovanou stránku v českém jazyce s veškerými informacemi o Londýně. Návštěvníci se zde dozví užitečné informace jako jsou adresy divadel, muzeí, památek, mohou si zde vybrat restaurace, které stojí za to navštívit. Dále zde najdou typy na klasické anglické hospůdky, proslulé londýnské trhy nebo nákupy v Londýně, které je uchvátí. Velmi přitažlivou službou je možnost virtuálně si prohlédnout město z okna klasického černého taxíku. Pokud budou chtít mít všechny tyto informace vždy k dispozici, mohou si do svého mobilu uložit elektronického průvodce London Mobile Guide, kterého najdou vždy po ruce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).