„Cena veřejnosti je citlivým barometrem důvěryhodnosti a úspěšnosti finančních produktů na našem trhu, protože o ní rozhodují samotní klienti. Vedle odborníků, kteří jsou hlavními hodnotiteli Zlaté koruny, dáváme při hodnocení úrovně produktů stále větší prostor těm, kteří tyto finanční produkty využívají a mohou do hodnocení promítnout svoji osobní zkušenost,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže.
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2008, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info a portálu iDNES – zlatakoruna.idnes.cz. Dvanáct produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedených webech. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webech uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře. Každý měsíc bude z hlasujících vylosován výherce, který získá dovolenou s cestovní kanceláří FISCHER.
V minulém ročníku bylo odevzdáno v nominačním kole 10 087 hlasů pro 314 různých produktů. Společně s finálovým kolem hlasovalo pro Cenu veřejnosti celkem 20 688 účastníků.
Cenu veřejnosti si odnesl Max Internetbanking Poštovní spořitelny, Stříbrnou korunu DYNAMIK Plus České pojišťovny a Bronzovou korunu produkt SERVIS 24 České spořitelny.