Praha
31. března 2003
Od 1. dubna 2003 bude většina aktivit finanční skupiny ING v České a Slovenské republice komunikována pod jednou značkou – ING. Všechny divize, distribuční kanály, produktové řady i jednotlivé formy externí a interní komunikace budou zastřešené společným logem.
ING působí v oblastech životního pojištění, penzijního připojištění, bankovnictví a správy aktiv. Tímto krokem chce skupina transformovat své různé značky do jedné silné značky a zároveň tím podpořit její sílu a důvěryhodnost.
“V těchto dobách je důvěra v obchodního partnera stále důležitějším parametrem pro čím dál tím více lidí,” říká Ron van Oijen, předsedá Výkonné rady pro ING Českou a Slovenskou republiku. „Navíc je podpora společné značky jednodušší než podpora tří nebo více značek zároveň.“
Od 1. dubna 2003 se tedy již nebudou používat takové značky, jako ING Nationale-Nederlanden, ING Penzijní fond či ING Bank. Změna značky ovšem nemá vliv na obchodní názvy společností, které do skupiny v obou zemích patří.
V globálním měřítku prochází skupina rozsáhlou transformací značek zejména od roku 2001. Proces nyní probíhá ve většině zemí všech kontinentů, kde skupina působí.
* * *
ING působí v 65 zemích světa a má více než 50 miliónů klientů. Z hlediska tržní kapitalizace je jednou z největších finančních skupin na světě. V České republice působí od roku 1991 v oblastech pojišťovnictví, bankovnictví a správy aktiv.