Nový úsek České spořitelny pro bonitní klienty povede Jiří Zelinka

[Tisková zpráva] K 1. dubnu 2010 vnikl v České spořitelně nový úsek, který se zaměří na klientely z vyššího segmentu. V první fázi bude mít na starosti obsluhu soukromých klientů HSBC, kteří se rozhodli využít služeb České spořitelny, později služby nabídne i širšímu okruhu klientů.

Sdílet

Ředitelem úseku byl jmenován Jiří Zelinka, který navazuje na svoji dosavadní činnost v HSBC.  V gesci nového úseku je také správa samostatné pobočkové sítě vyhrazené speciálně pro tuto klientelu. V současné době jde o tři pobočky, které otevřely na začátku dubna – dvě pobočky v Praze a jedna v Brně.

„Na nové pozici bych chtěl navázat na své předchozí zkušenosti s vedením vyššího segmentu klientů. Byl bych rád, pokud by se mi podařilo přinést nový rozměr do obsluhy této klientely,“ uvedl Jiří Zelinka, ředitel  úseku Premium centrum České spořitelny. „V oblasti afluentních klientů se chceme více profilovat, a z toho důvodu nyní testujeme nový model obsluhy těchto klientů,“ dodal Jiří Zelinka.  

Jiří Zelinka působil v HSBC deset let, v roce 2007 byl pověřen vedením celé divize osobních finančních služeb HSBC Premier v České republice. Byl také členem řídícího výboru místní pobočky HSBC Bank. Dříve zastával funkci ředitele odboru dohledu nad veřejnými trhy Komise pro cenné papíry a burzovního komisaře. Začínal jako makléř v Komerční bance a poté u společnosti Wood & Company. Jiří Zelinka vystudoval Obchodní podnikatelskou fakultu Slezské Univerzity.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).