Internetové bankovnictví České spořitelny zaznamenalo v posledním roce prudký rozvoj a klienti Pojišťovny ČS o přístup ke smlouvám i přes internet projevili velký zájem. Internetbanking využívá po roce jeho existence již čtvrt milionu klientů České spořitelny. Tímto počtem aktivních uživatelů internetového bankovnictví jsme zaujali vedoucí pozici na českém bankovním trhu,
řekl Aleš Mamica, ředitel úseku přímého bankovnictví České spořitelny.
Domnívám se, že na žebříčku kvality, rychlosti a komfortu služeb jsme se tímto posunuli potřebám klientů Pojišťovny České spořitelny zase o kus blíže. Na českém trhu jde prozatím o ojedinělou nabídku, která je dalším příkladem moderního využití bankopojištění v praxi. Klienti mohou rychlým a pohodlným způsobem získat informace o svém pojistném portfoliu,
komentoval novou službu Martin Janovsky, místopředseda představenstva a ředitel úseku bankopojištění a marketingu Pojišťovny České spořitelny.
Pod číslem pojistné smlouvy každý klient zjistí následující informace:
- o jaký pojistný produkt se jedná
- platnost smlouvy (od – do)
- výši kapitálové hodnoty (u pojistných smluv, u nichž se kapitálová hodnota tvoří)
- telefonní číslo na správce smlouvy
- informace o výši a uhrazení splátky
- informace o poslední pojistné události (datum vzniku, stav – např. zlikvidováno, atd.)
- informace o pojištěných rizicích
Kromě služeb Pojišťovny České spořitelny mohou klienti přes Servis 24 Internetbanking obsluhovat i produkty Investiční společnosti České spořitelny. Česká spořitelna rovněž plánuje rozšíření služeb internetového bankovnictví i na produkty dalších dceřiných společností.
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí
České spořitelny, a.s.
Martina Priegelhofová
Tisková mluvčí
Pojišťovny České spořitelny, a.s.