„Pracovníci nového Klientského centra poskytují zákazníkům komplexní asistovanou pomoc. Podávají informace a vyřizují administrativu. I nadále však zůstáváme věrni přímému modelu prodeje a kromě nově vybudovaného centra v sídle společnosti nemáme žádné pobočky ani sítě prodejců," říká provozní ředitel pojišťovny Martin Hurt.
Nové Klientské centrum naleznou zákazníci DIRECT Pojišťovny na ulici Jankovcova v Praze – Holešovicích, kde pojišťovna také sídlí.
DIRECT Pojišťovna působí na českém trhu pojištění motorových vozidel od konce května letošního roku. Své produkty nabízí přímo koncovému zákazníkovi, tj. bez finančních nákladů na zprostředkovatele. Při sjednání povinného ručení tak její klienti ušetří 20% proti průměrným sazbám na trhu.
Zájemci si nyní mohou sjednat pojištění přes telefon (telefonní číslo: 221 221 221), prodejní kanály budou rozšířeny také o internet.
Více informací na www.direct.cz.