Soukromá společnost Aliments Carrière (800 zaměstnanců), se sídlem v Saint Denis de Richelieu v kanadském Quebecu, provozuje 7 závodů na zpracování zeleniny, z nichž 4 v Quebecu a 3 v Ontariu. Její prodeje za období 2005/2006 (údaj ke konci dubna) dosáhly výše více než 300 miliónů kanadských dolarů (210 miliónů Euro), z čehož 40% tvoří sterilovaná zelenina (Kanada) a 60% zmrazená zelenina (Kanada a USA).
Většina prodejů (60%) je realizována v maloobchodní síti. Kromě vlastní značky „Artic Gardens“, která je zároveň hlavní značkou ve zmrazené zelenině v Quebecu, se prodávají privátní značky. Severoamerický trh zeleniny se vyvíjí ve znamení boje proti obezitě, ale jeho nabídka v oblasti retailu i gastronomie zůstává zatím příliš omezená.
S cílem dosáhnout růstu vsází Aliments Carrière na spolupráci s Bonduelle, na její know-how o výrobcích s vysokou přidanou hodnotou, jejíž nabídka je spíše více rozšířená v Evropě. Podíl Bonduelle v Aliments Carrière vzroste postupně od června do října 2006 na 25%. Toto zastoupení bude vytvořeno částečně z okamžité akvizice 13ti % účasti Mouvement Desjardins (quebecká finanční instituce), částečně z účasti ostatních akcionářů (rodina Ostiguy a vedení podniku) a dále z přínosu Bonduelle Inc, americké filiálky Skupiny Bonduelle, která vznikla v roce 1998 v Millington v New Jersey.
Bonduelle posiluje svou pozici ve Španělsku
Bonduelle Surgelé International (BSI), filiálka skupiny Bonduelle a specialista na zmrazenou zeleninu v Evropě, provedla akvizici činnosti v oboru zmrazených potravin (s výjimkou zmrzlin a mražených krémů) společnosti Unilever ve Španělsku.
Tato operace doplnila proběhlou akvizici z ledna 2001. Tenkrát se akvizice týkala značky Frudesa a odkoupení továrny Benimodo v blízkosti španělské Valencie. Od té doby je továrna ve vlastnictví společnosti Bonduelle a zajišťuje též výrobu zmrazených zeleninových směsí na pánvičku s rýží, které prodává společnosti Unilever pod značkou Salto. Jedná se o vedoucí značku na trhu v této kategorii s více než 50% podílem na trhu.
Výše uvedená akvizice vstupuje v platnost od 1. července 2006 a týká se obzvláště značky Salto, jejíž prodeje představují pro společnosti Bonduelle roční nárůst obratu o 10 miliónů Euro.
Bonduelle tak ještě více posiluje svou vedoucí pozici v oboru zmrazené zeleniny a zeleninových jídel ve Španělsku.