Současný proces integrace dceřiných společností ve střední a východní Evropě je dobrou příležitostí ke sjednocení značek v regionu. Tato integrace zajistí jednotnou image skupiny a jasné rozeznávání značek různých bank. „Tímto rozhodnutím zdůrazňujeme sílu mateřské značky skupiny UniCredit, která je jednou z předních bank v Evropě,“ prohlásil Erich Hampel, který zodpovídá za divizi střední a východní Evropy v řídícím výboru skupiny UniCredit a zastává funkci generálního ředitele společnosti Bank Austria Creditanstalt.
Nový název UniCredit Bank představuje přímé spojení se skupinou UniCredit Group, která je s 35 miliony klientů jednou z předních Evropských bank. Díky tomuto rozhodnutí budou dceřiné firmy ve střední a východní Evropě moci těžit při své činnosti z pozice skupiny. V České republice, Estonsku, Maďarsku, Lotyšsku, Litvě, Srbsku, na Slovensku a Ukrajině budou banky přejmenovány na UniCredit Bank.
V zemích, kde mají místní banky silnou pozici, skupina UniCredit Group využije stávající lokální značky v kombinaci se značkou mateřskou. Bulharská dceřiná společnost bude podnikat pod značkou „UniCredit Bulbank“ a jméno dceřiné banky v Rumunsku bude znít „UniCredit Tiriac Bank“. V Chorvatsku bude zachována značka Zagrebačka banka, která je jednoznačným leaderem chorvatského trhu. Turecká značka „Yapi Kredi“ byla přejmenována v nedávné minulosti. Rozhodnutí o postupu v oblasti značek v Polsku, Rusku, Slovinsku a Bosně-Hercegovině dosud nepadlo. Jejich přejmenování se pravděpodobně uskuteční v průběhu roku 2007.