Přestože znalost značky ČSOB Pojišťovna neustále roste, marketingové průzkumy nám ukazují, že ČSOB Pojišťovna je vnímána často jako „doplňková“ služba k bankovním produktům. Proto se kampaní snažíme sdělit, že ČSOB Pojišťovna je na rozdíl od konkurenčních bankopojišťoven plnohodnotná univerzální pojišťovna, která má kompletní sortiment služeb i v neživotním pojištění, například v pojištění domácností či motorových vozidel včetně povinného ručení,
vysvětlil důvody přípravy nové kampaně ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
Kampaň se opírá o 30sekundový televizní spot, jehož ústřední postavou je animovaná loutka „zlého bobra“, který ničí, na co přijde. Naštěstí je zde zkušený poradce ČSOB Pojišťovny, který nešťastnému klientovi pomůže pojistnou událost vyřešit, takže – jak říká headline kampaně – konec dobrý, všechno dobré. V televizi poběží reklama v květnu a červnu na kanálech ČT 1, ČT 2 a Prima v odpoledních a večerních hodinách. Kromě toho je oba tyto měsíce naplánována billboardová kampaň s nasazením téměř 500 panelů a internetová kampaň na serverech Seznam.cz, Centrum.cz a Finance.cz. Přichystána je i PR podpora. Cílovou skupinou jsou muži i ženy ve věku od 25 let.
Od ideální pojišťovny si klienti slibují především to, že jim poskytuje kvalitní služby za dostupné ceny, že jim v případě pojistné události vyplatí vše, na co mají nárok, a že dokáže rychle a profesionálně zareagovat na jejich potřeby. Právě těmito vlastnostmi bychom se chtěli odlišovat od konkurence,
uvedl Petr Kleiner.
Reklamní kampaň pro ČSOB Pojišťovnu připravila agentura McCann Erickson Prague, natáčení televizního spotu se ujal známý anglický režisér Mike Mort, který má dlouholeté zkušenosti s využitím tzv. animatronic loutek – elektronických postav, jimž jsou vdechnuty emoce a mimika.