Tři čtvrtiny klientů CAC LEASING dle průzkumu uvažují o další leasingové nebo úvěrové smlouvě, a to do jednoho roku. 72 procent z těchto klientů prohlásilo, že si opět vybere CAC LEASING. Kvalitní klientský servis hraje v oblibě společnosti jednu z klíčových rolí.
„Naši kontaktní zaměstnanci jsou klienty hodnoceni velmi pozitivně ve všech sledovaných atributech. Zaměstnanci jsou schopni řešit požadavky klientů, jsou přátelští, vstřícní a flexibilní. Případné nesrovnalosti či požadavky byly řešeny rychle a ke spokojenosti zákazníků. Zákazníci se cítí být velmi dobře informováni. Hodnotí výborně jak množství, tak relevanci informací. Nejvíce zákazníků preferuje komunikaci telefonicky a emailem,“ dodává k výsledkům průzkumu Erika Duchanová, ředitelka marketingu a komunikace CAC LEASING.
Pro 68 % klientů je pořízení osobního nebo užitkového automobilu hlavní motivací pro uzavření další smlouvy o leasingu nebo úvěru. Informace o možnostech financování klienti získávají nejčastěji aktivním vyhledáváním v prostředí internetu nebo při osobních návštěvách na pobočkách.
„Průzkum byl proveden během léta po celé České republice a byl zaměřen na spokojenost klientů se službami CAC LEASING. Na jeho zpracování se podílela renomovaná společnost Ipsos Tambor. Výsledky se výrazně nelišily od předchozího roku. Téměř 3% nárůst však nastal v oblasti celkové spokojenosti klientů se smlouvou u CAC LEASING,“ doplňuje Erika Duchanová.