Novou marketingovou kampaní míříme především na generaci lidí ve věku kolem třicítky,
komentuje cílení kampaně Lukáš Rampas, marketingový a PR manažer společnosti NEXTRA a k načasování akce dodává: Realizace celého projektu probíhá od září až do konce roku 2005.
Kampaň zviditelňující společnost Nextra odstartovala začátkem září 2005 outdoorovou prezentací, kdy v centrech Liberce, Plzně a Ostravy byly umístěny takzvané superpostery. Od začátku října odstartovala reklama v komerční televizi Prima v podobě dvou 20sekundových spotů. Od poloviny října pak souběžně probíhají další aktivity, mezi které patří zejména prezentace na Podnikatelských setkáních časopisu Profit, reklama v e-mailech internetového portálu Centrum, lety horkovzdušným balónem NEXTRA a sponzoring turné hudebních skupin Chinaski a Anna K. Od listopadu 2005 se Nextra stává sponzorem pořadu VyVolení.
NEXTRA se rovněž stala partnerem počítačové hry Fear, kdy každý, kdo si tuto PC hru koupí a zároveň se do konce roku 2005 stane zákazníkem NEXTRA, obdrží navíc měsíc připojení k internetu za 1 korunu.
Agentura Tanagra, kterou si společnost NEXTRA vybrala v srpnu 2005 pro oblast ATL i BTL aktivit v rámci podzimní marketingové kampaně připravila i nové produktové listy jak na hlavní produktové skupiny Hlas, Data, Internet, tak i na jednotlivé služby Fun, Office, VPN, Security. První výsledky marketingové kampaně se projevily na výrazném zvýšení návštěvnosti webových stránek a růstu počtu objednávek.
Lukáš Rampas
Nextra Czech Republic, s.r.o.